Можливість придбати електроенергію доступна кожному

Ще в 2019 році уряд нашої країни встановив можливість купувати електроенергію на спеціально обладнаних електронних майданчиках. Одним із таких майданчиків стала Українська енергетична біржа, котра на сьогодні вважається найрозвинутішою та адаптованою під Європейські стандарти.

Для того, щоб детальніше розібратися яким чином було реалізовано можливість купувати електроенергію на товарних біржах, в цій статті зібрано винятково корисний матеріал. Отож приділіть всього 5 хвилин свого часу та отримайте 100% уявлення про роботу Української енергетичної біржі в сегменті купівлі-продажу електроенергії.

Яким чином можна купити електроенергію на УЕБ

На онлайн майданчику товарної біржи УЕБ є можливість здійснити купівлю електроенергії за допомогою двосторонній угод. На сьогодні, УЕБ є надійнішою платформою, котра створена за прикладом Європейських аналогів. До торгів щодо електроенергії допускаються усі бажаючі, хто авторизований на сайті товарної біржі.

Сервіс пропонує скористатись найсучаснішим програмним забезпеченням, котре встановлено на електронну платформу. Онлайн режим торгів дозволяє зробити процес торгів прозорим та чесним, котрий не знищує здорову конкуренцію, та унеможливлює створення корупційних схем.

Для того, щоб зрозуміти принцип роботи біржи, достатньо переглянути декілька корисних відеороликів на YouTube каналі. Окрім цього, можна перейти за посиланням www.ueex.com.ua/rus/presscenter/news/kupit-elektroenergiu-na-birzhe-ukrainskaya-energeticheskaya-birz/ та ознайомитись із детальним описом роботи Української енергетичної біржи.

Як раніше було реалізовано процедуру купівлі-продажу електроенергії в Україні

До того, як було введено нові правила торгівлі електроенергією, на території України було встановлено такі методи маніпуляцій на ринку:

  • Підприємства, що виготовляли електроенергію продавали її оптом державному підприємству «Енергоринок»;
  • Це підприємство продавало отриманий товар іншим компаніям (на свій розсуд);
  • Компанії, котрі її купували вже реалізовували її на аудиторію кінцевого споживача.

Ціни були статичними і зростали через те, що ресурс обов’язково проходив через декілька підприємств, кожне з яких збільшувало вартість та в результаті, ціна зростала до космічних масштабів.